Pages

Subscribe:

16 Mac, 2010

Warga emas 'lacur' isteri untuk kepuasan........

JANGAN BIARKAN IBU BAPA KAMU KESUNYIAN.......

KUALA LUMPUR 15 Mac - Hanya kerana ingin memuaskan nafsunya, seorang lelaki warga emas sanggup 'melacurkan' isterinya sendiri kepada warga asing. Lebih jijik, lelaki berusia 66 tahun itu, turut merakam aksi ranjang isterinya bersama warga asing tersebut sebagai koleksi peribadi.

Sejak empat tahun lalu, isterinya yang berusia 61 tahun telah melakukan lebih 30 kali hubungan seks dengan lelaki warga asing berbeza.

Mangsa yang berasal dari Sarawak dan hanya ingin dikenali sebagai Chia berkata, suaminya melakukan perbuatan terkutuk itu sejak tidak dapat melakukan hubungan seks kerana mati pucuk.

"Sejak itu, suami saya mula mencari mana-mana lelaki terutamanya warga asing. Dia kemudian membiarkan lelaki itu melakukan hubungan seks dengan saya sambil dilihatnya.

"Jika enggan, saya akan dipukul oleh suami," katanya pada sidang akhbar di Wisma MCA di Ampang di sini hari ini.

Turut hadir Ketua Biro Aduan dan Perkhidmatan Awam MCA, Datuk Michael Chong.

Menurut Chia, lelaki-lelaki yang 'bersamanya' tidak diberikan bayaran sebaliknya hanya akan diberikan upah seperti minuman keras.

Katanya, akibat tidak tahan dengan kelakuan suaminya, dia telah melarikan diri dari rumahnya sebelum membuat aduan di Wisma MCA.

Sementara itu, Michael berkata, mangsa dan rakannya datang ke biro tersebut untuk mengatasi masalahnya tetapi enggan membuat laporan polis.

"Oleh itu MCA akan melakukan sesuatu bagi menyelesaikan masalah ini dengan berjumpa dan berbincang dengan suami mangsa terlebih dahulu," katanya.

Sementara itu, Chia yang sudah 12 tahun mendirikan rumah tangga dengan suaminya, mempunyai tiga anak hasil daripada perkahwinan suaminya bersama isteri pertama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.