Pages

Subscribe:

08 November, 2011

AL FATIHAH kEMBALINYA KE RAHMATULLAH SEORANG SAHABAT

Pang Nam with Mdyasin Hj Jani, Hapidz Ahmad, Hashimi Haron, Jaafar Bin Kechut, Nur Nilam Sari, Mohdarshad Parimon, Ismail Rus, Azizah Othman,Ghani Pilus, Hj Amran Sharom, Fotografi Ipd Sentul, Osman Abu Bakar, Md Bakey, Farah Yusof, Rahim Ahmad, Aling Jelangkung and Emme Jasmin Aidil Aboh Pang Nam Alfatihah, & salam takziah buat kelurga bekas KCKD Sentul Tuan Nahrawi telah kembali kerahmatullah di Kampung beliau. samoga dicucuri rahmat keatas rohnya dan ditempatkan bersama insan2 yang beriman dan soleh, amin. LUAHAN HATI SAHABAT Ghani Pilus Alfattihah amin Pang Nam Tuan Ghani, maklumat baru sahaja diterima, butiran lanjut akan dimaklumkan, insyallah.. Ghani Pilus Terima kasih PN, tuan Nahrawi pegawai yang baik Pang Nam Amin, amin..... Ab Majid Othman Bila Kematian nya di mambau atau di Sabak Bernam Ab Majid Othman Alafatihah......Aku kehilangan seorang sahabat semasa dalam rekrut satu Platon dengannya Plt 25 1/11/1969 No Beliau RF 55559....... Pang Nam Besar kemungkinan di Kg Mambau, salepas kita jumpa kat PWTC dia balik ke Mambau la tuan, maklumat lanjut tunggu akan dimaklumkan, tk Ikhwan Sabri al fatihah..mga Allah cucuri Rahmat atas roh arwah..amin Ab Majid Othman Saya sempat minum Teh Tarik bersama beliau dan Isteri Jam 4.00pm 23/10 di PWTC pada permulaan berjumpa dia memeluk saya dan menyebut inilah sahabat saya......sambil memperkenalkan kepada Isterinya......hari ini sedih bagaikan satu kehilangan seorang sahabat masa rekrut saya memaksa dia mengisi borang permohonan Inspekter .....dia bertanya kepada saya bolehkah aku dapat.....saya jawab pendek Insya Allah...,dia ada kelulusan.....Masa tu Tuan Chan Cheng Man yang bagi sokongan penoh......Cik Gu Kawad Cik Gu Jais Baba Cik Gu( Ohang Chohong Melaka) Undang undang SJN Jais Khidam (Orqng Beranang)..... Rozaini Ismail The best n most humble police officer I ever known! Suami isteri yg x pernah memilih pangkat n kdudukan untuk djadikan teman. Takziah utk Pn Zaiton n anak2! Bsabar mhadapi ujian dari Nya.semoga rohnya dtempatkn bersama org2 yg beriman!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.