Pages

Subscribe:

14 September, 2010

[ hang nadim ] SELAMAT HARI MALAYSIA

Lajim gesa semua lapisan masyarakat sama- sama rai Hari Malaysia
14th September, 2010
BEAUFORT: Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Lajim Haji Ukin menggesa semua lapisan masyarakat di Sabah supaya sama-sama menyambut Hari Malaysia yang julung kali diadakan di Padang Merdeka pada 16 September ini sebagai memperingati pengorbanan pemimpin lampau yang menjayakan pembentukan Malaysia.

Beliau berkata, tarikh 16 September adalah satu tarikh yang begitu signifikan bagi rakyat Sabah kerana tarikh itulah rakyat negeri ini mencapai kemerdekaan menerusi pembentukan Malaysia.

“Inilah masa kita melihat perubahan dari segi pembangunan yang dilaksanakan di negara ini khususnya di Sabah. Jelas sekali Sabah kini sudah semakin maju berbanding masa sebelum kemerdekaan,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pada Majlis Rumah Terbukanya sempena Hari Raya di kediamannya, di Kampung Klias, di sini.

Lajim yang juga Ahli Parlimen Beaufort berkata sambutan Hari Malaysia pada 16 September adalah landasan untuk rakyat pelbagai kaum di negara ini memahami sejarah pembentukan Malaysia.

“Kita tidak mahu ada kekeliruan di kalangan rakyat negara ini mengenai tarikh kemerdekaan kerana kerajaan amat prihatin sekali dengan sensitiviti rakyat.

“Kini kita akan menyambut Hari Kemerdekaan dan juga Hari Malaysia agar rakyat negara ini memahami sejarah kedua-dua sambutan perayaan itu dan tidak lagi ada pihak yang cuba memutarbelitkan tarikh itu untuk tujuan tertentu,” katanya.

Mengenai dengan sambutan Hari Raya beliau berkata, amalan kunjung -mengunjung semasa musim perayaan sudah menjadi amalan rakyat Sabah dari dahulu sehingga kini.

“Ia amat sesuai dan selaras dengan wawasan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang mahu rakyat di negara ini sentiasa bersatu padu melalui konsep 1Malaysia yang menekankan perpaduan nasional,” katanya.

Pisompuruan om piuludan orurukut tinaru impohon angkab 1Malaysia
13th September, 2010
KENINGAU: Pisompuruan om piuludan mogigiyon orurukut tinaru om kotumbayaan id pogun diti kosuul no id watas Poonsokid kosili impohon kumaa angkab 1Malaysia.

I Luguan Umno Bohogian Pensiangan Datuk Abdul Ghani Yassin, minoboros, koubasanan mogitotombului kopihondot di nombo-nombo kararamaian id pogun diti okon i ko’ ahal di wagu nga’ alaid no do noubasanan.

Tumanud di Ghani, sunduan 1Malaysia do sotopot nopo nga’ nakasandad di mogigiyon orurukut tinaru id Sabah lolobi no id watas Poonsokid i kiharo ogumu’ tinaru om kotumbayaan ugama’.

“Poingkuro po, lobi po diti do nokointalang maya’ angkab 1Malaysia i pinointutunan di Luguan Montiri Datuk Seri Najib Tun Razak soira’ nopo minomuruan do pogun,” ka disio ontok rinubaan doid ramai walai poingukab Aidilfitri disio doid kinoiyonon dau do hiti di tadau Ko’onom.

I Ghani i po nogi’ Kumoduo Ponorikohon Kotinanan Komogoton Tana’ Pogun Sabah (LKTNS) minoboros, kinorikatan di mogigiyon okon Islam id ramai walai poingukab di mogigiyon Islam nokopokito pisompuruan om piuludan orurukut tinaru id pogun diti potilombus oluhub.

Nubasanan diti, ka disio apatut do gompion om potungkusan doid sakag wagu montok mamajamin kotoronongon om piuludan di haro doid pogun diti.

Pinointalang disio do pogitotombuluian di noubasanan diti kosili nimpohon pisompuruan om piuludan mogigiyon, ka disio kawagu.

Minoboros nogi’ isio do pisompuraun om piuludan orurukut tinaru id pogun diti tantu’ do aanu momogompi’ nung nubasanan dilo’ amu’ asapad di kopurimanan tinaru om kotumbayaan.

Kohondot dilo’, ka disio, nubasanan mogitotombului doid mogigiyon orurukut tinaru kiguno gompion om kopurimanan i kopogompit do tinaru om ugama’ kiguno ilagon.

Komoyon di Ghani o nubasanan dilo’ kapamagampot do angkab 1Malaysia.

“Okito tokou id timpu Tadau Tagayo Aidilfitri, korikatan di mogigiyon orurukut tinaru om kotumbayaan i potuu poonjuron di tongo’ lalansanon toi sompipi’ mogigiyon kopokito kotorian do mogigiyon kumaa angkab 1Malaysia diti nokointalang,” ka di Ghani.

Wokon di nokotindapou id ramai dilo’, i Upisor Watas Nabawan i Bubudan O.T Majalu, Upisor Eksekutif Kounsol Watas Nabawan i Mumin Amsah, Kumoduo Luguan Umno Bohogian Pensiangan i Ahuar Rasam, Timbang Luguan Umno Bohogian Pensiangan i Wahanin Ismail om i Luguan Koonduan Umno Pensiangan i Zaiton OKK Anik.

Nokotindapou po nogi’ i bagas Kumoduo Boyoon Montiri Sabah i Tan Sri Suffian Koroh om i bagas Potunud Ponoriukan Pomusalaan Bukit Aman i Datuk Kuik Harris OKK Anik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.