Pages

Subscribe:

23 Ogos, 2013

[hang nadim] Deputi Superintendan Mohd Rizal Abdullah telah kembali Kerahmatullah.....

- AL FATIHAH -

Dimaklumkan, Pegawai Turus Trafik Pahang, Deputi Superintendan Mohd Rizal Abdullah telah kembali ke rahmatullah pada 6.50 pagi tadi. Allahyarham telah dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan pada 16 Ogos lalu kerana cedera parah selepas kereta yang dipandunya merempuh belakang sebuah lori treler di jalan pintasan Kuantan. 



Marilah kita doakan semoga Allah S.W.T mencucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan bersama roh orang-orang yang soleh. Warga Polis Pahang mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham.


  • Khairi Kamil ..Alfatihah... daan takziah kepada keluarga Allahyarham..seorang rakan karib saya yang sama sama menjalani latihan asas di pulapol...
    Like · Reply · 8 hours ago via mobile
  • Memanda Wazir AL FATIHAH.
  • Abgaji Aji إنا لله وإنا إليه راجعون 

    (كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۗ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۖ فَمَنْ زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَأُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فَازَ ۗ وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ) 

    185. Tia
    ...See More
    Like · Reply · 4 · 20 hours ago · Edited
  • Mohamed Ramli Al-Fatihah.. dari ALLAH kita datang, kepadanya kita kembali moga ditempatkan rosnya dikalangan orang2 beriman dan dikasihinya, salam takziah buat seluruh keluarga Allahyarham..
    Like · Reply · 3 · 21 hours ago
  • Just Northdean al fatihah smoga rohnya dicucuri rahmat.....aminnn
    Like · Reply · 3 · 12 hours ago via mobile
  • Mohd Tajuddin Salam takziah drp sy dan semua anggota Ipd Ampang Jaya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.